Saturday, January 22, 2011

Malam Yang Hening

Tap..Tap..Tap.. Tanpa aku sedar rupanya jam dah menunjukkan pukul 2.07 pagi..uikss tak ku sangkai..hihih bukan apa selama ini mata aku ni tempat pukul 11 malam mesti sudah kuyu tetapi pada hari ini serta waktu ini uikss sungguh dasyat..aku sendiri pun bangga dengan diri aku pada hari ini..hihih..ini semua gara-gara Blog la... Almaklumla baru menjinak-jinakkan diri dalam dunia Blooger tue yang kusyuk sangat sampai lupa waktu nak tidur..Banyak lagi benda aku nak aku upgradekan Blogger aku nie tapi aku slow and steady la bukan apa karang asyik menghadap jer Blogger nie ada yang aku kurus kering lak mana tak nya waktu tidur pun aku boleh lupakan apatah lagi waktu makan..Hihihih...Aku pun dah tak ada idea nak dicurahkan maybe sound-sound effect yang mengganggu ku untuk berkarya mana tak nya..kan nii waktu orang dilamun mimpi yang indah-indah tu yang kejap kuat..kejap slow bunyiii D.E.N.G.K.U.R.A.N..Hihihi..K la U all nantii ada masa dan ketika Blogger Gurlz akan update Blog ni dari masa ke semasa ok.. hopE u enjoy in my Blog. CamaT maLam seMua..ummmmuahhh :P

No comments:

Post a Comment