Monday, January 24, 2011

HyE GuyZ

Hye semua..erm semua kerja dah dibereskan and tiba masanya unTuk update my BloG..alkisah tersebut la satu citer..tengok membernya blog cun..ada chiT chat..konon-konon BloGGer GurLz pun nak letak cHit Chat kat paGe..lasT-last buat2 tak jadi-jadi...aLmaklumla budak baru nak jinak dengan dunia bLog nie..Excited punya pasaL terus message member tanYa macam mana nak buat..Hihih selamaT la member aku tuE ada masa nak laYan kerenah aku..banYak gak aku tanya soalan kat dia..aku rasa kaLo aku tanya kaT orang lain waktu2 cam nie ada yang kena pelempang mauT..HihHIii..anywhere thankz http://ikmalira87.blogspot.com/ coz sedia membanTu..hihihih saYang la kamu..ummuahhhh.. (^.^)

7 comments:

  1. wahhh.... terselit pulak name blog we'olss, heheh... thanx jugak yunk, huhu... actually nak kate pro tu xde la pm... sket² boleh la, so if de pape yg nk ty just asking me okeh dear! ;) nice writing, sesuai utk cik pm kite neyh jadi blogger. huhu... chaiyok²! :))

    ReplyDelete
  2. hahahah poyOz la hang..aku memng banyak nak belajar nie.. memang banyak aku nak tanya ko nanti..almaklumla tengah excitedkan..serius aku strt blog after tertarik tgk ko n ida nya..mantap dear..hihi..ko tlg aku.. tu aku prome la..nak belanja jauh la..nie jer la usaha aku nak balas kebaikkan ko tlg aku td..hahah

    ReplyDelete
  3. ahaha.... ade² jela, blog aku tak sehebat mane pon yunk oii, newayy.. good luck wokeh, u may ask me anything.. insyaAllah aku tlg ;)

    ReplyDelete
  4. Hihihihi ok deAR nanTi ada seBaraNg kemusyikalan akan hamba baGi taw pada tuanku pemaisuri ok..Hiihihi..tQ LalInk

    ReplyDelete
  5. u alls tlg ler ajr tuan puteri nie.. sya da der lama blog ni tpi x reti la nk mupdate pastu nk kasi cntik2...cikgu2 ku tlg ehh..

    ReplyDelete
  6. HiHiii no haL la deaR...U naK taw apa meh i ajarkan..aceH bunYinya maCam pro laK i nie..hihi..i taW sikiT2 jer..kaLo u nak lebiH gempaK u tanYa pada Tuan puterI cintabungablogspot..i niE pun belaJar sama dia..hiHiiii

    ReplyDelete
  7. firla ~ jemput singgah ke blog sy yg tak seberape nie yew. http://ikmalira87.blogspot.com

    pape post je kat shoutbox :)

    ReplyDelete